Sömntorsk.

Gud vad jag märker att sömnen suger tag i mig och drar ut varenda liten minut sömn den kan komma åt. Vakna visserligen rätt så tidigt nu hela helgen men jag sov till tio. Åt frukost och sov 1,5h till... Och vid elva hade ja lätt kunnat somna redan tidigare.. Men var tvungen att se klart filmen. Inte många filmer jag sett klart under min graviditet lär jag säga och minnet sviker dessutom. Förstå då vad många filmer man har att se sen ;)
Har bara varit hemma idag, fixat lite hyllor o grejs efter vi bytt rum. Mysfaktorn på topp lär jag säga! Att dampiga jag klarat av att vara hemma en hel dag är ett under. Avsluta kvällen med american take away, inte varit där sen man var tolv kanske. Lär säga att jag blev positivt överraskad. Fasiken, ätit mer pizza än jag brukar ... Inte bra. Denna vecka får bli en aningen nyttigare vecka känner jag.
Har inget mer att tillägga
Än att vår familj blev tre idag och nyklippt och fin dessutom.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0