Mittiveckan!

Tjeeeeeena...
Snart är de helg igen, går fort! Veckorna går fort...
Bebisen sparkar som en galning hela tiden, vilket väger upp alla krämpor... Igår en hel kväll med halsbränna och idag ryggsmärtor Alabama! Knappt så man minns hur det kändes att vara smidig och smärt, komma ner i strlk 38, kunna se sitt kön när man rakar sig, vingla fram och tillbaka likt en pingvin när man går.... Ta ett glas vin och en cigg på helgen... Nu är chipspåsen ens bästa vän och bristningarna ett faktum... ;)
Men som jag längtar efter det lilla liv som växer inom mig.
-
Idag har vi gjort pasta i skolan, hur lätt som helst och gott, en matlåda fick följs med hem då Karln ska ut o äta... Så jag får slurpa pasta själv!
Har inte orka brytt mig om mitt hår men tog tag i en hårfärgning, fick åka i rött igen trivdes i den färgen, då hjärtat gjort slingor för ngn vecka sen så de ska bli lite olika röda nyanser. Passa även på att lägga en ansiktsmask och peela bort kockoset som förgyller mig varje dag. Hel & ren ... Ska faktiskt städa och sy lite också, sitter jag still stelnar bara ryggen och gör ont.
Så en halv uppsats senare. Hejdå!
Sneakpeak på kuddarna jag ska sy ;)


Kommentarer
Postat av: Tina

Underbar känsla med alla sparkar och jag kan lova dig att du aldrig kommer att glömma den känslan :)) Kram och sköt om dig väl !!!

2011-11-16 @ 21:15:17
URL: http://tinezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0