Juligt!

på agendan i skolan idag så gjorde jag inlagd sill, gravad lax, lussebullar, saffranslängder, mjuk pepparkaka, saffran och kokos knäck. De va nog allt. Avsluta dagen med det vi bakat och glögg. Gott!
Sen har resten av eftermiddagen enbart bestått utav tillagning av korvgryta och målning av ett skrivbord.
Ska göra ett försök till att sova men någon har placerat sig mot kissblåsan så vi får se hur det går.
Dessutom har jag ibland smålett för mig själv och tycker de är mysigt att vara gravid, när man känner alla små sparkar... Intressant hur det ändras så fort från skit till bra.
Mer intressant är att ingen av mina vänner har riktigt frågat eller pratat om min graviditet, man kanske inte är lika rolig längre när man tar nästa steg. Vad vet jag... Till och med så min killes kompisar är mer intresserad över hur man mår osv. Så kan de va...
Ny dag, nya tag imorn... Då ska de stoppas korv, fantastiskt!
Godnatt ....


Kommentarer
Postat av: kickie

Jag är jätte intereserad av hur du mår. Därför läser jag din blogg varje dag. Kanske det dina kompisar gör också. Den är ju mycket bra uppdaterad.

Annars kommer jag ihåg hur det var själv när jag var gravid. Man blir otroligt själv koncentrerad. Man går ju igenom det största mirakel som finns. Dom som inte är i din kropp, känner inte samma, och har kanske inte samma intresse som man har själv, när man är gravid. Tänkte bara att det kanske är en förklaring. Men njut själv och strunta i vad andra tycker och inte tycker. Kram.

2011-11-30 @ 07:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0