Graviditetsuträkningar

Du är i vecka 28.
Du har gått 27 fulla veckor och 3 fulla dagar (v27+3).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). 
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 2 feb 2012
Du har 87 dagar kvar till beräknad förlossning.

det vill säga att det också är cirkus 12 veckor kvar.
ungefär 2,5 månad kvar .... det börjar dra ihop sig.

Tiden har gått fort men ändå långsamt.. spännande.

hälsade på kompisar igår som nyss fått bebis. så söt va. : )
och hårig som tusan. vilken going, tyvärr hann vi inte stanna
så länge och skåda denna sötsak, men de blir väl fler ggr.

-

skola idag. inne på fisk och skaldjur. spännande.
lämnade in min läxa idag, duktigt.
fick mig även en positiv överraskning idag när jag kom hem.
skojjsigt värre. får se hur det blir när allting blir klart.

Har förövrigt jordens halsbränna, den kommer oftare och oftare ...
härligt med krämpor, kanske haft halsbränna tre ggr i mitt liv eller nå,
har aldrig huvudvärk till att ha det jämt ...
hade superont förra veckan ... foglossning ? denna vecka känns det
knappt alls, men nu kör vi med foglossningsbälte i förebyggande
syfte ... våga vägra kunna röra sig! :)
den som lever får se ... tjockare blir man iallafall.

om någon är intresserad .

hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0