ekorrhjul

vakna, skola, äta, skola, äta, skola, hem, vila, äta, sova, vakna, skola osv.
är inte van med detta ekorrhjulsliknande liv. och tyngre blir min lilla fritid
jag har. den består av vila och sova, någon form av rörelse går inte nu,
därför jag är så bitter för det gör ondare i mitt bäcken för varje dag som går.
idag vingla jag fram i snigeltakt hem för att det inte skulle göra ont. suck.
bitter för det gör ont, bitter för jag inte har ngn cykel, bitter ifall det blir värre
och jag inte kan göra klart skolan. längtar efter vilden i magen ska komma ut
så man får mysa, träna och kunna röra sig fritt fram igen, och då har inte ens
magen blivit riktigt stor än. men jag tror jag haft varenda symptom man kan
ha och har jag inte det så kommer väl det också. glömde jag nämna att jag
har huvudvärk också och på det ett prov jag ska plugga till imorgon?
det är inte mycket som stämmer nu, vill bara sova sova sova ...
tills första december .... för då är det snart jul .. SOM det pirrar i julnerven nu,
kanske ska tänka på det istället så blir jag genast på bättre humör ... like it.
mysigt med jul. :)

hörs . bittrast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0