bra dag.

vakna pigg och glad, trots att jag sprungit på diverse toabesök inatt.
ingen smärta i mitt kära bäcken. lovley! pallra mig i gravidtakt bort
till skolan, det visa sig att vi skulle göra prov nästan på en gång,
sagt och gjort så kan det inte blivit annat än nästan full pott. lätt prov, skönt.
sen fick vi hemläxa, gjorde halva tills vi insåg att klockan var halv 9,
så vi kom på den briljanta iden att frukosta. så förbi mig och sen följde
jag med gävlegänget in till gävle och så parkera vi oss med mumsig
frukost på waynes, massa pladder och mummig frukost, helt plötsligt
var klockan halv 12 så vi hade hunnit slå ihjäl bra mycket tid, sen tog
vi en sväng på stan och kikade runt, hittade inte mycket alls.
nu är jag hemma : ) haft en trevlig dag.

på bussen hem så hoppade det två nerknarkade ungdomar. tragiskt,
blir illa berörd av sånt, låg nå kvarglömda grejer framför mitt säte
och den ena frågade om det var min och när jag sa nej packa
han ner dom bland dom andra grejer, tror människan bytte mössa
tre gånger under bussresan och den andra var helt sänkt. usch.
klockan 14 en torsdag liksom.

apropå något helt annat så snegla jag ett öga på lyxfällan där programledaren
har tryckt upp en bild på en kille och skrivit hans man och skrivit sälj ingenting
till ... och så namnet som dom klistra upp vid kassor och fika rum på diverse
stora kedjor. lite pinsamt i framtiden. haha. kan man göra så egentligen?

slingade håret igår, vet inte om det blev bra eller dåligt, men tanken är att jag
ska lägga i rött så det blir lite olika nyanser av rött, men kan ju behålla slingorna
ett tag ... förändring förnöjer.

så imorgon är man ledig också, snacka om lång helg. aaah, riktigt skönt, det enda
som är tråkigt är att mitt hjärta jobbar hela helgen, men jag ska nog lyckas hitta
på något skoj, förhoppningsvis kommer mitt hjärtas son hit snart också och härjar,
börjar bli lite väl tyst och städat : ) nu när han inte varit här på ett tag.

det får räcka för denna gång. tjillevipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0