Bara vara...

Finns ibland inget bättre än att bara vara. Bestämde mig för att denna helg skulle få gå i det tecknet. Min kropp och själ behöver vila efter konstant härjande. Vakna till och från hundra gånger. Men vid halv ett gick jag upp. Längesen jag sov så länge och guuuud vad skönt det var. Sen har jag bara myst runt med mig själv, suttit mest och sytt tills imorn då det ska julpyntas. Det blev lite egna påhitt också riktigt stolt är jag. Grymt! Måste dock på jakt efter rosa tråd, ska sy lite mer saker också. Pimpa bebisrummet kanske.
Soffhäng med hjärtat är ett faktum då han inte var hemma hela kvällen igår! Proppa i mig en kebabrulle, från att sällan äta sån mat till varje helg, vart är världen på väg, men de beror på min ork också...
Imorgon ska jag fortsätta att bara vara hemma och pynta såklart och lyssna på julmusik, härligt, bästa dagen på hela året helt klart! Alltså julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0