Härliga fredag.

färgning - check! .... ser halvskaplig ut i skallen nu iallafall .
Eurovision imorgon, sverige gick vidare. bra jobbat.
iallafall så man har någon anledning att titta på skiten.
tidig kväller igår, trött på ögat. som varje kväll.
upp med tuppen idag. har gått min morning walk.
nu har jag slösat min tid i telefonen med lina.
hör till det normala då med andra ord, och proppat
i mig lite lasange. men de håller inte nå mer.
nu ska jag packa ihop träningskläderna och
först gå till körskolan sen gymma lite. sen ev
lägga mig en snabbis i solariet. som tack för en bra
och duktig vecka. Sen ska man skynda sig iväg
och inhalera en öl till lite hockey kanske om man
orkar. för det är jag värd och efter det när mitt
hjärta slutat jobba så ska vi spela lite bowling. kul, kul : )

Sen återstår det att se vad som händer och fötter.

det var alles fur mich.

nu lär jag skynda, 2,5h på mig.

tjipptjopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0