Ångest.

jo, så är det ... jobbångesten börjar krypa sig på ... som vanligt det när man ska
iväg, och denna gång ska jag försöka fullända mina tio dagar. hoppas
ryggen går med på det, har dock haft ont i mitt knä ett par veckor nu ...
men det kanske försvinner om jag fortsätter träna.

handledarkursen i tre timmar. fyfan vad segt att sitta och glo.

firade med köttfärsås och vita fibermakkisar när man kom hem.

idag powerwalk en timme. plocka med mig nå grenar till mina gurk
och tomatplantor. skiten växer så det knakar. får knappt plats i
fönstret längre. puuh.

vad ska man göra resten av dagen. städa och diska för hundra elfte
miljonte gången denna vecka kanske.

tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0