wöhojj!

då ska vi se ... kiropraktor och sjukgymnast besök ... gymträning och en timmes morgonpromenad
och massa övningar... så får vi se hur det artar sig nästa sjukgymnastbesök nästa vecka ..
känner mig lite bättre i ryggen men det är väl för att jag inte ansträngt mig som jag gör på jobbet,
så jag får hålla tummarna när ja åker på jobb och att mitt långdragna ryggskott ger sig.

var ut och käka med pattsan igår, trevligt, god mat ... vin och sen vidare till gävle och lite
heartbreak på det, sen ramlade jag hem med 41an, mådde prima ballerina idag, skönt.
dock seg, men det blir man ju alltid, har däremot tryckt i mig mat, läsk och godis så magen
känns som globen ... men inte så ofta man är bakis ;) ...

har faktiskt inte så mycket att tillägga tror jag denna gång, life goes on ...

kiss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0