What to say?

Gnuggar vi geniknölarna lite.
Har varit på ikea tre dagar i rad, high five, ändå finns de en miljon saker till som skulle
behövas, blir man nå trött? Aaaah, faktiskt, förvaring är kanske A och O ... men sjukt
drygt att styra upp, kirra iordning alla kläder igår för att få tiden att gå, så det börjar
arta sig lite här och där känner jag. Men det är väl det som är tjusningen med att bo,
att man aldrig någonsin blir klar. kanske, vad vet jag.

blev sjukskriven i tio dagar, så det blir sjukgymnastik, ska ta mig i kragen och gå ut och
gå samt skaffa gymkort, men de blir ju aldrig av, men nu har läkaren sagt åt mig,
så jag antar att jag inte har mycket till val ;D

Kan någon ge mig inspiration till att göra något vettigt, lär fasiken sluta toffla
och ta mig i kragen ... Ingen tid att förlora ;D



Jag är kär ....
inte bara i mig själv . utan i min fenomenalt underbara karl också.

Life is a bitch.

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0