Vakna, det är vår.

Vakna vid halv 2 av att en kollega ringde och kolla läget, fatta först ingenting,
man kan ju inte sova så länge när det är vår ute fattar man väl, meen...
jag gick en prommis och hämta ut ett paket.
och prommenaden gjorde susen i ryggen ... jätteskönt var det, har haft ont
i ett par dagar nu drygt de, prata sen med en till kollega, känner att det är
lite kaos nu. men får väl hoppas det ordnar sig .. orkar inte må piss nå mer.

ehum, sen hämtades det lite möbler idag med karln och diverse inköp
från ica gjordes och lite quality time innan min karl drog iväg och jobba natt.

satte mig och titta på en skitkass film, jag har fått filmförbud här hemma för
jag laddar ner skitfilmer, vilket faktiskt är sant. men nu såg jag skitfilmen
för mig själv iallafall och jag tänker inte berätta att jag sett den heller om
min karl frågar .... kan ju inte erkänna att jag sett ännu en skitfilm, eller hur? ;)

avsluta min kväll med att uppdatera en ny playlist på spotify, lite nytt, lite gammalt
och några riktiga goodies, jag är nöjd ... så nu kan jag inte slita mig från musiken.
men ska försöka somna nu. på riktigt.
igår låg jag vaken i fyra timmar och snurra. drygt.
måste upp tidigt, är en viktig dag imorgon, måste va pigg och alert. pirrigt som attans äre.
håll tummarna, fram med charmen ... nu kör vi ;)

TACK och GODNATT....
bildlös igen ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0