ett till ...

vafan, kan inte sova, vi bloggar lite till liksom.
kom på när ja kika på alla andras bloggar att bilder är viktiga,
de som gör halva bloggen, min blogg hade varit sjukt kul
om jag lagt upp alla möbler och skit som jag målat och trixat med,
eller tatueringen, eller löshåret, mina naglar, eller smörgåstårtan
jag pilla med tolv på natten ... eller alla äventyr man pyst iväg på,
tja ... kan tyvärr inte lägga in en bild på mitt ryggont;)

skulle somnat vid tolv tänkte jag, så jag skulle va pigg vid sex tiden då
hjärtat kommer hem och ev gå upp då, nu är klockan tre, så jag lär knappast
masa mig upp efter tre timmars sömn, blir så trött på mig själv ....
sover är det enda jag gör, så jag har tvingat min karl att hjälpa mig komma
igång och träna igen, för självdiciplinen har försvunnit totalt ... och jag
lär fortsätta träna och gå för ryggen ... formen, vikten, välmående och
slippa min konstanta trötthet ... and so on ... jävla onda cirkel haha =)

förövrigt så har jag tröttnat på båtlivet, har börjat kika på jobb iland ...
det är tunga boots.. känns inte som jag hör hemma där längre,
känns som ingen tycker om mig, och jag känner mig sjukt motarbetad,
det är jobbigt. att känna en känsla av att inte duga som man är ....
life is a bitch.

Nu nattcigg och sen ska det fanken sovas.

tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0