Borde

alla är så duktiga på att blogga utom jag, men nu har jag ju fixat min dator så man
kanske borde ta sig i kragen och blogga och även ladda batterierna i kameran,
why not .... tummen ur bara, eller?

förra ledigheten/sjukskrivningen fick jag inget, men ändå mycket gjort,
träning och promenader gjorde susen, hann även med en pubrunda och
finmiddag och paulina, det gillades.
eller tja, hann med att fixa naglar och förlänga håret och fortsätta på
min tatuering också, var till körskolan en gång iallafall, bättre än
inget, eller? ;)

hann vara på jobbet fyra dagar sen ... ursäkta språket men ryggen kuka ur .
suck, så det blev hemgång, ett tråkigt besök hos företagsläkaren ...
men imorgon blir det promenix har haft otroligt ont i ryggen i två dagar
nu och det är inte roligt alls, känner mig som 95 åriga agda ...

Har varit på äventyr med hjärtat till lager 157 i sågmyra, hitta lite småtjaffs,
har även inhandlat tyg idag så hör och häpna, jag ska ge mig på att sy
gardiner, hahahaha ....

ska försöka sova, gjorde för någon timme sen en smörgåstårta, bara sådär ...
fick ett rygg, lär ju föda min karl ;) ... suprise, suprise ...

Tack & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0