vad har hänt tro?

jooohooni, kreativiteten föll som en klar blixt ner i skallen på mig .
så det har gåtts långpromenixar, det har målats om en chiffonje, det
har hämtat ut paket, det har varit och handlats. och igår fick jag för mig
att storstäda till och med, förstår inte riktigt vad som hände där.
har dessutom varit och klippt mig, kort blidde det, och lång tid som tusan
tog det, men det får duga.
idag hade jag planer ... men dom blev ändrade i sista sekund på pattsan
ringde och fråga om jag ville följa med fyra andra till lager 157 och så
blidde det ... mini roadtrip. trevligt.




















bettan har fått skor . hahahaha



avsluta med max och en lyxshake. mummigt.



dom här söta fick även flytta hem till mig.

blev lite bildregn. men som sagt en trevlig liten minitripp med shopping.
i regnrusket. hoppas på finare väder imorgon.
käkade en sallad på kvällskvisten, eller smakade på den, slängde skiten
jensas kycklingsallad var sjukt vidrig. gick och shoppade tårtgrejer istället
och slängde ihop två tårtor istället. tyckte det var mycket roligare som
ngn ska få ta med sig till hårt arbetande människor imorgon dagen till ära.
lär ju nyttja sin kreativa sida när den väl faller sig på ;)

men nu är klockan alldeles för mycket för en pensionär som mig.
ska upp tidigt och garnera den andra tårtan, plocka ihop lite prylar
förhoppningsvis hinna färga håret och komma på vad jag vill ha
för kläder på mig imorgon ... innan de ska till storvik och firas midsommar
med släkten som är värst mohahaha :D kalaskul.

hörs. tjillevippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0