fixlund.

småfix hit och dit. övningskörning till gävle fram och tillbaka.
helt hysterisk över en omkörning, men resten fixade man
ju rätt fint, rätt stolt över mig själv ändå ;)
gårdagen bestod av mestadels sovning, så trött och slut
i kroppen efter jobbet, för jag ska ju vakna av mig själv
vid halv 9 varje morgon, suck.
idag blev de raka vägen in till pattsan och hjälpte henne
och karln att flytta och städa, och det var ett totalt kaos,
men nu är det gjort iallafall och snäll som karln hennes
är blev vi alla bjudna på käk som tack för hjälpen
så det kunde man ju offra sig på, hann även in en sväng
i valbo med paulina innan vi mötte upp flyttkaoset.
så nu har man hunnit träffa henne en sväng både igår
och idag innan hon drar till varmare breddgrader igen.
nu är jag bara väldigt trött på ögat. så det kommer sluta
med att det blir pensionärsvarning och somnar sjukt tidigt
ikväll, men vad gör de. skönt att sova :)
få se om man ska orka sig in och vara moraliskt stöd i
pattsans rustning imorgon också i lägenheten, i kaoset.

förövrigt så är jag nog en gnutta, smula trött på det lilla
livet. vilket jäkla kaos och tumult det ska vara hela
tiden. Lugn och ro verkar ju inte direkt finnas till
och parasiter finns det fanimej gott om. men men vad
ska man göra, har man flyttat tillbaka till lilla lortsandviken
så är det väl bara gilla läget i det här underbara byhålesyndromet.

och vem fan har snott min kamera som försvann när min
karl hade fest här, tokig jag blir.

tack och hej supertrött tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0