En vecka sen sist.

en vecka sen jag skrev sist, dåligt av mig.
Har inte tid att skriva när man grejjar med massa saker
hela tiden.
Har dock övningskört megamycket, till gävle, storvik . etc, etc, så stolt va.
plus att jag varit på körskolan en gång, blir andra idag, bättre än inget ;P

I lördags var jag i världens ände, a la Hoffe på bessemerfest med tjejerna,
trevligt, men smetigt med folk och jag var trött, jag och pattsan slumra
sen så sött hemma hos farmor och besökte även världens sötaste lilla
fis ... då menar ja inte dig sandra utan elise ;) ... Trevligt och träffa
familjen olofsson, längesen!



Så här kan man se ut när man ska på tjejfest, kan tillägga att vi hade
tema Huvudbonad ...


Sen har jag spenderat massa tid hemma hos min familj och få hjälp med
att bygga ihop balkongmöbler, kan lova att dom blev drop dead geogerous.
Hann även en annan dag med en lång repa till valbo för att inhandla
pimpning till möblerna. så nu är det riktigt tjusigt där ute.
Bra att vara hemma, då kan man ligga och sola och slappa och sen
bli bjuden på mat ;) ....



min fina balkong, har försökt vrida bilden, men de blev nå knas
så det gick inte ...

har även åkt båt med min lovley familj, men gårdagen ... blev det lite mer båtåkande,
blev lite proviant, sololjan nerpackad och flera timmars båtåkning.
kom dock iväg lite senare än planerat pga en idiot, men det är väl sånt
man får leva med nuförtiden... aja, tog även sommarens första dopp i sjön,
det var faktiskt varmare än vad jag trodde, trodde jag skulle frysa ihjäl,
men det var skönt ... så snart kan man ligga och plaska runt i plurret varje dag.
Kan tillägga att jag fortfarande har lock i örat av vattnet. ;D



Shit vad blek man kan vara då ;D



Första doppet .... :D

och lite från festen....



Bettan Says... Jag ska inte dricka så mycket och bli så full ...
vem blir fullast, jo bettan... vem säger och gör dom roligaste sakerna...
jo bettan ... här kommer det... bettan kommer ut från altan med två glas
en i vardera hand, snubblar och spiller, och säger att hon vattna blommorna
litegrann, vinglar runt och skrattar för sig själv och skriker caaaaaarrooooo..
här jag har lite mousserande till dig som jag nyss vattna blommorna med
men nu tänkte jag vattna dig istället, bra va ? .... tänk er alla ni som
känner bettan in i detta med hennes pipiga fylleröst . och där står man
och funderar vad det är frågan om. sötmongot ;D



vad är så kul ??



detta kanske ... ;)



dom andra bilderna består på min kamera....

Nu ska jag pallra mig bort till körskolan för lite körning och pluggning.

Tjillevipp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0