äntligen...

tiden blev bokad och imorgon ryker mitt barr bort från skallen. sköööönt!
dessutom blev det blåbärsglass, fytusan vad fint det satt i magen ;)
köpte även lite pyssel till mina krukor som jag ska knåpa ihop.
någon gång i framtiden ....

gårdagen. döddagen :D regn, regn, regn.

idag. vakna sent . som vanligt.
efter många om och men promenixa jag iväg till huset och målade chiffonjen.
viiiiit. såklart. måste matcha i köket. kommer bli kalasbra.
hämtade lite post. promenixa hem. stanna vid enen. köpte frukt. och då menar
jag frukt i massor. så sugen. hämta ut ett paket också.
hemma. somna på soffan. vakna . inte sugen på frukt längre. haha men åååh.
åt fisk, för andra dagen i rad. hur gott är det inte med fisk då. skitgott kanske.
igår åt jag äpplen till fisken, det var gott. men det var inte lika gott idag som igår.
konstigt va? ;P

nu väntar jag på min kärlek.

jag har laddat hela dagen för att jag borde städa och duscha. vad hände. jo som vanligt. ingenting.

jag är förslappad i semester regnet. halleluleja!

snart är det midsommar. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0