Tjolahopp!

Idag skiner solen, wehej! ....

i veckan har jag . tadaaa ... tro det eller ej, men jag har provat på att flugfiska.
och summan av kademumman var att jag sög hårt på det. jag fastna mer i skogen
än vad jag gjorde i sjön. dessutom andra dagen så kasta jag i linan för jag trassla
in mig och fick en aborre på kroken. haha. kul att man fick en ful liten fisk iallafall
som man snällt slängde i igen. Men vi fick ju grilla korv iallafall ....
blev fiskning både på onsdagen och torsdagen. mycket trevligt lär jag säga.
men mitt tålamod, de vette sjutton om det är lika bra ;P ....

igår var jag till storvik en sväng. eller en lång sväng blev det.

skulle egentligen till gävle och gå ut och käka med massa folk.
men lär nog åka till storvik och se till att saker och ting är som det ska.

och här klagar man att solen inte skiner och vad gör jag, jo jag sitter inne.
men har haft lite att fixa med tyvärr. så därför hoppas jag att solen
är ett bestående men.

hoppas förövrigt en annan sak går vägen. ;P



får se vad nästa vecka har att bjuda på. mycket sol & bad förhoppningsvis.

hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0