Flunsa ...

Vad hände, jo .... jag är hemma! sjuk och jävlig.
nackspärren är borta ... men har fortfarande ont. och är sjukare än
sjukast. önskar man kunde trycka ner en toaborste i halsen och klia
satan. för slem och ret hosta på samma gång och ingen röst och snorig.
halleluleja! känns som lungorna ska följa med varje gång man hostar.
suck. skönt att det är dåligt väder så man kan ligga och krya på sig
med gott samvete. hann ju med att jobba lite iallafall. och det här var
ju inte direkt min plan tråkigt nog :( ....
Nog klagat. bara hoppas jag slipper hostan iallafall, för det är värst huha.



glad sommar iallafall mina nära och kära ... nu ska det kureras!
kan ju börja med en film ;)

hej!

Kommentarer
Postat av: Tina

Krya på dig !! Inget kul med att vara sjuk :(

2011-07-01 @ 22:38:17
URL: http://tinezza.blogg.se/
Postat av: Bettan

öj det där är min nypa :P den vill jag ha tillbaka ;)

2011-07-03 @ 17:13:44
Postat av: Monica

Ta bort kortet på min son är du snäll. Spelar ingen roll att du suddat den. Den ska bort för du har ingen rätt att ha honom på din blogg. Mvh emilios mamma

2011-07-04 @ 15:01:42
Postat av: Johanna

Pattsan, kom och hämta den då ;)

2011-07-05 @ 15:52:28
Postat av: J

Svar till emilios mamma.

Du vet inte ens om bilden är på din son eller inte eftersom bilden är suddig. och bilden togs på en badstrand där det sprang tusentals ungar. emilio kanske inte ens var i närheten då jag inte får umgås med han och bara är en bifigur i hans liv. så du behöver inte oroa dig.

2011-07-05 @ 15:54:12
Postat av: monica

Men snälla rara Johanna.. Du vet mycket väl att det där är emilio och du gör detta bara för att provocera mig. Sedan är du en BIFIGUR i hans liv. Vad skulle du annars vara?!? Du lever med hans pappa men ska då rakt inte ha ansvar över honom.. Thats it! Det är hans pappas jobb. Jag accepterar att du och hans pappa lever tillsammans men när det handlar om min son blir jag ibland rakt förbannad och upprörd över vissa saker som ni gör.

Du vet inte ens hälften av vissa saker som din käreste karl säger till mig så du borde hålla dig på din kant och respektera. Jag har aldrig sagt att du inte får träffa min son.. det är oundvikligt men det jag säger är att du inte ska ha ansvar över honom.. det är han för liten för!

2011-07-06 @ 01:00:35
Postat av: J

Min blogg är till för mina vänner och om du går in här och läser av nyfikenhet och låter dig provoceras så är de din huvudvärk, allt kretsar inte kring dig jämt, de va en fin bild, de hade lika gärna varit en suddig fiskmås, och jag vet att ja inte har ett huvudansvar men jag är fortfarande med som en hjälpande hand, men det känns kul att veta att du tycker jag är världens hemskaste människa som är totalt inkompetent med barn, för de

Är så du lägger upp det. Du känner inte ens mig och har

Målat upp mig som helvetet själv från dag ett, jag hade inga problem dig men du motarbetar bara hela situationen hela tiden, trist tycker jag. För jag vill bara din son väl, men ditt o n;s bråk skiter jag i. vi får väl se vad som händer den dagen då e får en plastpappa eller ursäkta ännu en bifigur i sitt liv

Om du då är lika principfast som nu. Jag hoppas bara strosat an läggs ner ngn gång.

2011-07-07 @ 00:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0