Sämst?

Det går riktigt bra för mig nu känner jag, eller?
Uppkörning haha, de va som att gud pissa mig i ansiktet ... seriöst,
allt gick så bra tills jag inte vågade köra om en lastbil, alltså hallå,
dom är sjukt stora, och det går faktiskt jättefort på motorvägen, så
vadå ? kanske inte riktigt så det gick till men på ett ungefär ... man kan
ju inte va bra på allt, så ja, jag kugga mig, tappade motivationen drastiskt,
men jag ska suga på den bittra melodin tills jag kommer hem nästa gång
och fortsätta då, suck, suck och åter suck, men jag ska ha körkortet om
jag så ska få hålla på i hundra år till, för nu har jag lagt ner tid, pengar o energi på skiten.
Vad går inte mer bra, jo min latmask, träna man som en tok och slappar till sig
och går upp hälften man gått ner, det tycker jag är skitsmart ... eller hur ...
för det är det faktiskt inte, så skjuter jag upp varje dag till en ny dag,ännu bättre,
eller hur? eller faktiskt så inte, jag är kass . men snart så ska det taggas till på nytt,
hade liksom bara tänkt avklara steg för steg, som nu var ju tanken att körkortet
skulle va klart och jag kunde inrikta mig på träning men nu blev jag förvirrad i min
hjärna och pysslar med både lägenhet, körkort ... och vill träna, men är helt jäklarns
för lat för det, och nu är klockan halv 3 och jag har vänt på mitt dygn sjukt mycket.
skönt iallafall att lägenheten börjar ta form, känns fortfarande på nå vis lite halvt
overkligt, men jag gillart ...

Nu ska det krypas ner i säng och vänta på en hemkommande karl från ett nattskift. i like.

puss och hej, trots allt en lycklig men trött tjej!

Kommentarer
Postat av: Suss

Bara att ta nya tag men ger aldrig upp man bara väntar lite o börjar om! :)

2011-02-04 @ 08:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0