Hard knock life ...

Sen sist. Jobb tio dagar ... och nu har jag varit hemma i tio dagar. eller snarare tretton,
åkte hem tre dagar tidigare pga ont i ryggen, riktigt tråkigt, då jag alltid känt av ryggen
litegrann och då tog det stopp, hade så fruktansvärt ont och fatta inte riktigt vart de kom
ifrån heller, hade inte gjort ngt speciellt vad jag kan komma på ??? .... och nu va jag hos en kiropraktor
och nu gör det mer ont, måste till läkaren imorgon och kolla ryggen igen, ska iväg och jobba
men ryggen värker och har stickningar i den, riktigt skumt, kan hända att kiropraktorn satt igång
något, så ett besök till kanske de kan va värt? Vad vet jag, har ingen lust att åka på jobb, så kommer
smärtan på en gång igen, är alldeles för ung för att pajja ryggen nu ;( ... suck... känns dumt
att vara hemma när man inte är sjuk fast ändå sjuk, för sjuk för mig är när man är sängliggandes
och tror att man håller på och dör, fast ja har ju fått order om promenader så jag får inte va soffpotatis
heller haha :)
Denna ledighet har bestått av spenderande på lägeheten, köpgalning i mig talar ...
avbokad tatueringstid ledde till bokning av extensions, ny tatto tid och nagelfix nästa
gång jag kommer hem från båten ;D i like it alot, måste unna mig lite nu ... ;) men de är för
att jag lovat mig själv om jag börjar träna, så det blir gymkort när jag kommer hem också,
pengarna rullar nog mer ut än in ... körkortet då? Jovisst va till körskolan en gång denna ledighet, ska
ta mig i kragen ... kan inte sumpa det här nu .. så upp på hästen igen, hur tungt det än får vara. suck.

har hunnit med två fyllor också jiha, mer än vanligt för att vara mig, men de slutar ju i kaos varje
gång så nu är de nog snart slutpartajjande och träning för hela slanten.

jag trivs som fan i lägenheten med min kärlek, det kan inte bli bättre ... men ett, tu, tre så är det
stökigt .. fattar inte känns som de enda man gör är att städar ... blir tooookig.!

full fart framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0