Stormvind!

Kan någon förstå hur skönt det är att krypa ner i en nybäddad och mjuk säng. Himmelriket igår, sov som aldrig förr, var dock upp och kikade vid halv fem om världen utanför stod kvar eftersom det tokblåst hela natten. Vaknade efter 11h sömn, fortfarande lika trött men pallra mig iväg till ett proppat Valbo där det var shoppinghysteri, skulle bara byta en sak. Kikade lite i affärerna men de mesta är andrahandssortering eller så är det ingen ide att shoppa loss när man är gravid bittert! :) kikade även om det se nå rea på tvättmaskinen jag vill ha men icke, kan hända att jag köper den ändå. Kollade även in mio, vill ju ha en ny soffa också, men det känns som det kanske får väntas lite med den tills man börjat jobba igen om ungefär ett år haha :) eller så kan jag åka och sno din soffa Sandra den ser skön ut ;p
Somna på soffan när jag kom hem i 2h ... Snacka om att va trött tjej, skulle lätt kunna sova mer men spar de till ikväll. Nu ska jag ladda ner lite bra filmer sen ska jag bryta av julmaten med en pizza ... Det blir fint de! Tack och hej för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0