Speciell dag?

Kan hända att det är min älsklings födelsedag idag, grattis till dig mitt hjärta! ... Det blev dock ingen frukost på sängen då jag sov till 12 :) farmor väckte mig på mobilen, hon ville sjunga för N .
Nu har hela dagen gått och det som åstakommits är en städning och födelsedagsfika m N;s familj.
Försökte mig på lunch eftersom jag var hungrig men jag fick i mig två tuggor och maten bara växer i mun, drygt då jag är hungrig och det typ bara är onyttiga saker som går ner och är de inte det så är de väl ngt man får halsbränna av. Så vi har ett problem :)
Och ett till problem är, vad att äta ikväll... Hrm :)
Kan ju hända att det blir lite partajj ikväll också... Eller en form utav social sammankomst, de ni!
..... Jag däremot längtar också efter att få dra en redig fylla, de va ju ett tag sen eller varför inte få avnjuta ett kallt glas chablis. Det är ju sant att man vill ha sånt man inte kan få, har ju aldrig varit så festsugen i hela mitt liv, stört!
På återkommande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0