Halsbränna.

Halsbränna är inte skitspännande, kan knappt äta lök, ketchup, citrus, päronsaft i name it... irriterande. Tur det bara kommer på kvällen.
-
I och med denna dag återstår endast 5 skoldagar sen ska man ut på praktik och få sig en kalldusch ;) nejdå, men förhoppningsvis många erfarenheter rikare. Känslan av att stå under service.
Storstädade idag, åt lite julmat, fick veta vad som står på menyn inför praktiska provet imorgon. Blev lite nervig kände jag. Men det löser sig nog, borde plugga också men tar de imorgon. Men jag har några små planer, vi får se hur det blir.
Är mest nervös över att halstra röding :)
Avslutade denna dag med lite hederlig stroganoff och halsbränna. Buhu!
Som vanligt börjar jag bli aptrött.
Så det blir inte många knop innan jag dunar in. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0