Fredag jejj!

Sov länge idag med, gäller att passa på när man bara har en vecka ledigt. Drog till Valbo i brist på annat, hitta ingenting, var ute efter ett par skor men hitta dom jag exakt vill ha i vår. Blir dessutom sjukt shoppingsugen men det får
Vänta tills köttbullen Johanna har gått ner några storlekar. Känns som magen inte känns lika stor och hård längre, kanske beror på att den sjunkit ner eller så har jag med en månad kvar äntligen vant mig, skulle va typiskt de! ;p
Efter lite ärenden bjöd jag in oss själva hos M&P på mat, good mat fick vi, tackar! Avsluta kvällen hemma med en bra film, nu är klockan däremot jättemycket så om jag ska orka upp imorn och göra ngn form utav mat till
Nyår så lär jag väl sova nu. Tur att jag jobbar kvällar nästa vecka med dom
Här dumma sovrutinerna. Tack för mig, nu ska de nya året firas in, nytt på många sätt... Nytt liv totalt! Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0