då knallar vi in i v 32 ....

v31+3 ... de vill säga v32 då. hur spännande får det inte bli. 8 veckor kvar. varför känns
då dessa dagar som dom längsta om man jämför med tiden innan ?

Pallra mig till skolan imorse, strömming stod på agendan. Det var väl inte alltför
märkvärdigt, sen gjorde vi godis. ska göra massa julgodis imorgon också.
Idag smygstarta vi med gelehallon, riktigt smarrigt blev det, ska bli kul och se imorn
om det blev bra när man ska göra den sista touchen ;D har hittat massa roliga
recept som jag vill göra här hemma också. Men har beslutsångest på vilka
jag ska göra. Maraboufudge, vit ischoklad, vit fudge, pepparkakskolor, skumtomtefudge,
dajm, dajmkola, kokos i choklad, glöggbollar, toffife, kokostryffel, knäck.
vilka ska jag välja eller ska jag göra alla ;) haha ... vi får se.
Ska däremot göra lussebullar någon dag. men de blir nog en saffranslängd också med mandelmassa. gott.

Gick tidigare från skolan idag, var iväg till MVC/BVC vad man nu ska kalla det, same same : )
vägning, mätning och massa babbel och lyssna på hjärtljud. allt såg bra ut och hade knappt
gått upp något i vikt. Så nu känner jag mig duktig, känner nog mer att jag ser ut som barbamamma
ändå oavsett vad vågen säger ;) .... så hoppas det håller i sig.

Eftersom jag inte har nå liv så har jag stått i köket sen jag kom hem, gjorde iordning pepparkakshuset,
kul då att alla delar var typ av på mitten. Men jag knåpa nog ihop huset tillslut med lite socker,
kristyr och nonstop, men det blev ju inte sådär super vackert, men det duger. : ) avsluta med lite matlagning.
dax att tatuera in kök i pannan ... ska även jobba julbord på fredag. skojjsigt!
-
nu till ngt annat, varför syns inte inläggen man gör på mobilen på bloggsidan för,
är inte det lite konstigt? . . . fattar ingenting jag.
-

återkommer .... med diverse livsfunderingar ;P
HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0