Bakning!

Hallåj!
Ny dag, ny bloggning... Denna gång med halsbränna. En ny värld för mig om man säger så...
Sovmorgon idag och smörgåstårta stod på menyn, blev två olika med bl.a. Tonfisk, Skagen, äggröra och så gjorde jag en jättegod röra med skinka, purjo, äpple. Pepparrot crème fraîche och majjo. Prova vettja :) imorn blir det dekoration. Slutade tidigt då vi inte hade så mycket inplanerat. Hem och baka pepparkakor och lussebullar, är mäkta impad över treåringen här hemma som gjorde lika fina som mig, duktigt! Gjorde saffranslängder m mandelmassa o russin i, dom blev goda lär jag säga.
På stående fot hela dagen intogs det soffposition vid 19.00 och då är rygg o fötter inte kaxiga, fy tusan :) nervös över praktiken som är snart. Envis som ja är så ska de gå.
Dax att läsa lite bok, sova lite... Vi får sovmorgon imorn och slutar tidigare så alla hinner iväg på olika lussefiranden.
Sköööönt! Borde dock börja plugga inför slutprovet på fredag. Mycket som snurrar på agendan ... Okej, sova var det. Goooodnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0