Weey!

Hallå och goddag åter igen.

Min onsdag var fenomenalt trevlig . eller lite både och kan man säga.
Men miss pitt hämta upp mig i sandviken och brumma in till gävle.
började med kycklingsallad på mingel & bar. kan varmt rekommendera
deras luncher. toppenbra och godaste salladen ever.
sen strosade vi runt och gjorde gävle. satt och tog en glass och filosoferade,
åkta iväg på lite loppisar och fynda och sen avsluta vi kvällen hemma i storvik
med junkfood och film. och för att va extra nyttig blev det morötter och dipp ;P

min torsdag bestod av att umgås med lorten och kika på när hon blev nerkladdad
med ink. Det blev nog fint ska ni se. sen avsluta jag min dag med att gå till hälsocentralen,
blev dock sittandes där en timme pga av något akut som kom in, och sen fick jag
utskrift av pencillin. Hade som jag befara urinvägsinfektion. Det var rena turen att jag
ringde, hade tänkt ignorera det, men vakna på morgonen och kände att det här står
nog inte rätt till. Sen gick jag till apoteket och där var det också en timmes väntetid.
Höll på att bli galen för man är ju konstant pinkis.
men trots min infektion så skulle jag prompt ut på en prommis med modenskan, inte
träffat henne på år och dagar så vi var ut på PW :) Och det var riktigt trevligt lär jag säga.
Var som att vi sågs igår, precis som det ska vara! :)
avsluta kvällen med lasange. mummigt värre.

Dagen idag var den trötta dagen. Blev lite mat och fika hos N;s föräldrar.
sen hem till mina och avsluta mitt ernst projekt. kanske den snyggaste
väggklockan ever. lär väl lägga upp en bild sen någon gång så ni alla kan få beskåda
min fina skapelse. haha. satte även lite vit färg på min pigtittare idag som jag ropat
in på auktion. och vad avsluta vi kvällen med. Jo pizza, pizzamys för hela slanten,
är dock inte sådär superduper favorit av pizza, men jag skulle ju ljuga om det inte
slinker ner och är riktigt gott, men det ska ätas sällan, det uppskattas mer då.
och vad går inte hand i hand med pizza, jo lite film och fruuuukt. frukt är det bästa
påfundet på denna jord. bara så ni vet. göttigt!

nu ska det sovas så man orkar vara uppe sent när det vankas 30 års kalas för bästa Sasse,
och Emma. Det ska bli trevligt. kanske man hinner kika förbi hos farmor en snabbis också.

Kände att det blev ett riktigt tråkigt inlägg det här, rent ut sagt förjävla tråkigt.
nästan lite så man tänker jaha, har du gjort allt det där, och vem fan bryr sig?
Ah, det kan man undra, men skyll er själv om ni läser.

Däremot har jag blivit uttagen till två tvprogram på tv. hahaha. det kan inte vara sant.
men jag antar att sånt får man inte säga ifall man kommer med eller vad.

Mjahapp. säger som Sasse. ADJÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0