Trollhuve.

så ser ja ut. som ett stort barr i hela skallen.
men de va för jag tänkte damma av trippeltången och
göra något åt mitt eländiga hår. har tappat motivationen
på färg och frisyr. inte likt mig, iiiinte bra. så nu är frågan
vad jag ska toka till det med denna gång.

ehum. vart sluta vi ... ngnstans vid bullarna va ? skulle tro det.

igår var ingen bra dag. det var trött och segt. men vad gör det om hundra år.
det gick över så på kvällen toka vi till det med kräftor och räkor och rostat bröd
och lite vitlöksås. det ska jag tala om mina vänner satt som ett litet smäck i magen.
så nu är det bara höra av sig om det nalkas kräftskiva. i´ll be there ;)
ska suga livet ur dom små jävlarna .....

idag vakna man pigg som en liten nyponros och låg och stirra i taket till halv 9 och
vägra prompt kliva upp ur sängen ... för det första blir det för många timmar att
slå ihjäl och för det andra lär man ju njuta av sovmornarna man väl får eftersom man
har en liten som börjar gapa vid sju och sen börjar skolan ... ingen ro, ingen vila ...
men efter denna långledighet/sjukledighet så bör jag vara annat än pigg. hoppas jag iaf.
fast det är ju frågan om det, om man hunnit blivit förslappad. skulle tro det.

nu är frillan krullad och fejset spacklat och magen är mätt.
pölsa och fiskbullar har stått på menyn, får bara äta sånt vedervärdigt
när min respektive inte är hemma. så ibland tokar man till det.

nu ska jag iallafall åka till valbo med mamma eftersom jag inte har nå kompisar ....
sen ska de tokas till med födelsedagsmiddag hos mormor. spännande värre.

borde lägga upp en bild eller två men jag orkar inte.

tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0