skallebank.

japp. huvudvärken dök upp som den underbaring den är idag. känns som
mitt huvud blivit mosad i en potatispress. härligt.

lär säga att det blev lite småfynd i valbo men inte mycket.
rean börjar försvinna och in med höstmodet. får se vad
det har att komma med.

middagen hos mormor var riktigt trevlig.
vi fick kräftor och räkor till att börja med. lyckligast blev
väl jag, kräftor två dagar i rad. mums ! : )
sen fick vi mer mums i magen, fick även med mig hem.
så man slipper laga mat ; )
det bjöds på mycket  snicksnack och många skratt.
för vi kanske har den skönaste släkten någonsin! :)

blev förövrigt nyss arg. fick brev om en hyresskuld och två påminnelseavgifter
från dom vi hyr av. så jag gick in och titta på alla betalda hyror innan dom
dragits på autogira. alla i tid, exakta summor. vet inte vilka man kan
lita på längre. hycklare allihopa som försöker få mer pengar än vad dom ska.
plus att tre är likadana. hade man varit mer noggrann och tittat på sina räkningar
när det gäller tre så hade nog alla insett att dom dragit ett par extra kronor här och där.

ska väl slänga i mig min matlåda och kamma ruffset. för vi ska tydligen
på golfrunda i eftermiddag. kan ju gå hursomhelst. har inte gått en runda på
väääääldigt, vääääldigt lääänge!

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0