sådärja.

Tack bagarn för tipset. blev en liten provosorisk lösning tills jag orkar gnugga geniknölarna
ännu en gång  :)

-

Vakna imorse pigg. så jag härja på i en och en halv timme och insåg att jag ska nog ta
det lilla lugna. så jag sov lite till. handla lite. fick till och med tillbaka pengar när jag
handla inte alla som får det. fick till och med gratis grejer. bra ställe de där ica ;)
hem och gjorde gröna pankakor. monsterpannkakor typ. jättegott, jag som inte ens
tycker om pannkakor, men var faktiskt sugen på det idag. fick i mig en ... sen sa
illamåendet stopp.

Gick en liten kortpromenix.

sen var jag iväg på en sak som jag längtat efter. och vad kan man säga kärlek vid första
ögonkastet ? Oh ja. mys mys mys. mysfaktorn var hög. och spännande. det till och med
drog på smilbanden ;) .... läckert. ah u name it.

Nu? hemma. trött på ögat. lär väl köra ett städryck och äta något sen tänker jag fortsätta
med det jag är bra på. slappa järnet och njuta av min nya kärlek ;)

Vi hörs. tjillevipp!

Kommentarer
Postat av: Tina

Så lite så och tack själv för styrkekramen. Dom behövs.

2011-08-16 @ 23:25:02
URL: http://tinezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0