Reeeeegn!

Känner lite så här . höst. promenader, tända ljus, min födelsedag, film och soffhäng. mysigt värre.
hösten är välkommen faktiskt. inte vintern då man lär klä på sig så mycket kläder och jävlas.

vakna sent idag, blev pizzafrukost. nyttigt och bra!
är trött o sliten och har huvudvärk. min infektion börjar bli lite bättre jejj!

ska ta mig en dusch, kamma frippan, vänta på att bettan hör av sig. min lilla pepparkaka.
vill också åka utomlands. skönt jue.

förövrigt borde ja färga håret också. ska klaga lite på alla finnar jag har också.
har till o med fått finnar på min rygg, vilket inte har inträffat tidigare i mitt snart 24 åriga
liv. halleluleja moment! not. känner mig som en tonåring på nytt. som revolterar mot omvärlden.
.... intressant lär jag säga.

Nu som sagt ska dagen fångas. halva har ju gått och jag har inte gjort ngt vettigt än mer
än att få ngn badad och insmord och luktar gott tills bytet.

ehm, kanske ska påbörja mitt tredje virkprojekt, detta är med mönsterbeskrivning, riktigt klurigt
med tanke på att man har erfarenhet från slöjden i högstadiet. kan ju gå hur som helst.



Mongot tackar för nu, så hörs vi sen. HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0