Onsdag.

Min dag bestod utav att pallra mig in till Gävle för umgänge.
efter en raggarrunda begav vi oss till Carro för bjudning av blåbärspaj.
Sen passa jag på att bjuda på mina amerikan muffins också. Kunde ju inte va sämre ;) nejdå.
Pattsan & Moa var där också. eller de va ju tanken från början ;P
hälsade även på carros lilla bebis ... söt liten voffsing.





Fortsatte på min fina virkning som jag knåpa med igår också, blev klar. men det blev inge bra,
men övning ger färdrighet, så man kanske får kläm på det någon gång men jag tycker att
det är beskrivningarna som är svårast att hajja.



vad tycks om mitt tappra försök, visst är det likt? nå enormt lik ? Öh neeej, vilken
katastrof, den fulaste virkning jag någonsin sett. jag dör.



Och carro var sig själv som vanligt, men det är väl inget att oroa sig över ;)

Känner att jag varit på riktigt dryghumör idag. trodde pattsan skulle riva ögonen ur mig idag,
men det är sånt hon får ta ;) ... vet att hon tycker om mig ändå. hoppas jag iallafall, iaf lite innerst inne ;)

föresten såg nu ....
Edward blom - mat och dryckes kunnig. på breaking news på kanal 5 . snacka om att han pratar konstigt äckligt
så ska dom provsmaka en champange dom köpt som hitler sägs ska ha varit hans. 24000 kr köpte dom den
för . snacka om vilka idioter. men hans röst. jättebebis gay. usch. kommer drömma mardrömmar om han.
en ointressant parentes bara sådär, men så fort han dök upp på rutan blev jag upprörd.

..... sen så kolla jag nyss på livet på BB ... jag kan knappt längre titta på tv utan att jag storbölar . illa.

och sen så gjorde jag stekt potatis, falukorv, stuvade kantisar, och stekt ägg . det är nämligen
någon som önskat den maträtten i flera dagar så man lär väl ställa upp då!

och dessutom ska de lunchas med sanna imorgon, skojjsigt! :)

Nu, tvtittning, kanske ett nytt virkförsök vi får se .
sen godnatt. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0