LOPPIS & AUKTIONFYND! m.m.

Varning för bildregn!
Är så dålig på att ta bilder och visa upp saker och ting. så dagen till ära ska jag
visa en del av alla mina fynd som jag skrapat ihop på senaste. Har lite kvar hos
mamma och lite utspritt här och var så detta får duga. Håll till godo!



Denna har jag faktiskt fått, men den ska sprayas svart tror jag ;P



Pigtittare, 93 år gammal. står datum på baksidan. så det kanske var
dumt och måla den men vafasen ;P (år 1819)



MULLBÄR - Gävleporslin . samlarporslin men jag var bara intresserad
av att ha dom där två stå och samla damm i en hylla :P



Är inte så mycket för tavlor, men den där fastna jag för, varför vet jag inte.



Tänkte visa min fina klocka som jag gjort själv, ska nog ha större urverk
dock, men hitta inget större för tillfället så den får sitta där så länge,
måste komma på vart jag ska ha klockan också dessutom.



Köpte tidigare tio stycken vita fyrkantiga krukor som jag inte visste vad
jag skulle göra med, satte dom på varann och här är resultatet.
och det är inte mina cigg ;P



riktigt nöjd med krukorna faktiskt. Gnugga mina ernst geni knölar ordentligt den dagen ;)



Juicepress rostfritt stål 30 kr - nypris 300 . skriker fynd för hela slanten ;P



Kan ju visa min fina handdukshängare jag fick av farmor också när jag ändå
är i farten ... ser ju ut lite hur som helst, men va tusan ;P



Hitta en oanvänd barnfåtölj också, som vi ändå tänkt köpa på ikea. fyndigt värre!

Sådär, hoppas jag roat någon intresserad själ iallafall, det roade mig en stund iallafall.
Hejrå!

Kommentarer
Postat av: Klara

Hej! Jättefina fynd du gjort! Tänkte höra om du spraymålade pigtittaren och i så fall vilken färg du använde?

2011-09-25 @ 04:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0