happy monday.

vakna halv tio oclock! ...
tänkte städa lägenheten. med pirret i magen sa sitt.
tog en dusch, vattna mina blomster ...
och sen iväg på möte. gick bra det.
sen iväg och tvätta mera. och titta när min karl tog hand om sin
andra bebis. biiiilen. otippat. nej!
blev lite mat på en uteservering. skönt.
fortsatte cruisa runt lite och åkte ut till högbo och tog en glass
vid kvarnen. soligt och idylliskt värre. haha.
och sen lite småinhandlingar inför våran sverigeturne.
karln gjorde ngt grillkap. och så blev det lite handling på systemet.
nu är klockan 19.00 . och det är fint väder ute. underbart.
däremot tänkte den kvällen avnjutas med att ta tag i städningen som
skulle gjorts på förmiddagen istället. spännande känns det som.
men det vore bra att det såg skinande rent ut när vi kom hem i fredags
men sen har ju vilda faran röjt runt här som ett oväder så det är bara
att röja undan och sen packa ur de sista väskorna. har liksom inte orkat
än då jag var på partaj hela lördagen och slappa mig bort igår :)

idag blir en lat dag. som alla andra lata dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0