Dag tre.

skoldag nummer tre avklarad check!

gårdagens skol dag var inte sådär skitskoj men ett illa måste. var ju sån där typ inskrivning kan
man kalla det, eller vi var på skolan där man fick se hur man går in på mailen till skolan och
massa info och träffa lärare och göra ett  test vilken sorts lärarstil man är.
testet var man klar med 11.10 sen skulle de va lunch 12.00 och sen skulle man ha nå gruppdiskuss 13.00.
så två timmars dötid, men suck. så vi gick till närmsta matställe. haha en korv m mos på prix. hurray!
sen hem och ta sen en middagsnap. har så svårt att somna i tid så trött är man innan kroppen
ställer in sig på att man ska upp tidigt och lägga sig tidigt, var ju inga problem på jobbet när man var
van. men som sagt de va ett tag sen :D var hem till svärföräldrarna på fika igår. men jag var nog inte
piggast och trevligt igår, hade sån migrän. vet inte om de beror på sömnbrist eller graviditet eller båda.
var och snabbhandla lite på ica och sen var man uppladdad och klar inför robinson och halv 8 hos mig.
robinson ikväll med jue! :) och som vanligt när jag har migrän vill jag sova, men kan inte somna för
det värker i hela skallen suuuuck!
Men here i am . var till skolan imorse igen, idag hade vi lite prat om näringslära och lite allmänna saker,
gick en rundgång genom skolan och kika på alla lokaler och kök som vi kommer vara i . fick skåpnycklar,
osv. pusselbitarna faller på plats, nu är det inte långt kvar innan vi får hoppa in i kökena och köra igång.
ska bli så jäkla skoj, men ska läsa stencilerna vi fick och sen fick vi en liten hemläxa på olika köksredskap som
finns i köket, men tyckte bilderna var lite tvetydiga, man ser inte riktigt skillnaden på grejerna när man är rookie, en bild var ju en såssil men en annan bild ser också ut som en såssil. får väl gå till närmsta kock och fråga :P
blev en tidig dag, klar till 12, så jag trampa iväg till dollar och ica maxi och inhandla lite skolprylar.
och hem till den dagliga powenapen haha. fast idag kom ingen hem och väckte mig varken barn eller karl.
karln på kurs tills på fredag. det är väl så det brukar kallas ;) hahaha .

Så vi får se vad jag ska slå ihjäl tiden med, lite plugg iallafall så ska jag ha myskväll framför tvn
med mig själv då . : )

Tack o hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0