auktion.

kan börja med att jag hade en fantastiskt trevlig fredag .
gick en nio håls pay and play bana i högbo ...
har nog inte gått en runda på över fem år . kan ju säga att man sög
men jag är ändå imponerad att det till viss mån ändå satt kvar i
ryggmärgen ;) men det gör inget vi var fyra stycken och alla låg på samma
nivå ... vi gick väl bet på rätt så många bollar :D
avslutade kvällen i gott sällskap med middag på charleys . satt kvar i ett par
timmar och prata strunt. får tacka dom medverkande för en trevlig dag. :)

däremot halv 10 idag öppna jag ögonen och tagga till på auktion.
drog iväg till trösken utanför årsunda. första gången jag var på auktion
och det fanns MASSA fina gamla saker. och då lovar jag er alla mina vänner som
har dille på ommålningar och fixningar i hemmet. hade ni varit där hade ni varit
i heminredarnas himmel. det fanns alla man kan tänka sig vilja ha. men alla var ju
som tokig i prylarna och dyra saker var det. men jag ropade in tre saker iallafall
som jag kan vara nöjd med speciellt pigtittaren. eller bordspegeln. kalla det vad man vill :)
och en gammaldags våg och en kanna .¨

kuken, vad trött jag blir när halva inlägget försvinner. så nu får de bli ett kort inlägg istället.

kom hem 18. 8h auktion, trött i huvudet. polisdrag utanför porten, blodspår. spårhundar.
nyfikna tittar. undra vad som hänt, efterlyser blodig man. spännande.
nu ica, fruktsallad. vila huvudet.

hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0