1 - 100 ....

eller från bloggtorka till bloggkung ? Kanske .
synd bara att jag inte skriver något vettigt när jag bloggar så ofta.

Har förövrigt lagt beslag på sjukt många trevliga länkar som jag inom en snar framtid ska
samla ihop och lägga upp här för alla som är intresserad.
men det är inte så jättespännande så ni behöver ju inte tugga sönder naglarna fram
tills dess. 

förövrigt så är bästaste bästaste bästa pitten hemma i storvik och vi ska ha en heldag imorgon.
Jag och min sköna böna pittlina. gud så trevligt. tycker man inte ska bo i andra land, dålig stil.
så ja borde sova. ska iväg i ottan. elva  ? haha .

sen så har man lite roligheter att se fram emot också innan skolan börjar.
Sasse & Emma bjuder in till partajj på lördag. en heldag. skojsigt.
sen kräftskiva helgen efter med mina sköna bönor. och deras respektive.
och sen alla fikor man styrt in där emellan som aldrig kommer bli av, fast de blir
aldrig av, man bara säger att man ska och så blir de som sagt aldrig av. trist men sant.

har även lurkat åt mig en tid hos en dietist för jag tycker jag är en knubbis.
hahaha . få se vad den dietisten säger ät det här och gör så här . som jag fick lära
mig på kost & hälsa 100p - MVG! .... lever man som man lär ? Njet, men vafasen.
kan ju prova iallafall och se vad som sägs, något vettigt tips lär dom komma med.
både för stunden och till framtiden. ;P

NU, har jag spenderat heeeeela min kväll framför datorn, och saken är den att det brukar
inte inträffa särskilt ofta, knappt alls praktiskt taget. men ibland kan man ju bryta en trend.
men nu ska jag iallafall sova.

Tack & Hej .... lycklig tjej ;)

Kommentarer
Postat av: Sasse

Ses på Lördag! :-)

2011-08-17 @ 17:30:08
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0