piercings...

sådär då, har jag under kort tid sagt adjö till två piercings. hejdå skrot. ;D

igår åkte man iväg och jobba, tjohej!...
imorse klev man upp med tuppfan, pigg som en nyponros
gick man en timmes morgonprommis i mariehamn.
snart dax att jobba, har lite tid över. försöker att inte spendera
lika mycket tid i rökrummet. så då finns de tid över till annat.
har varit duktig och morgonprommenerat varje morgon sen
i söndags. klapp på axeln till mig vill jag lova.

hinner inte uppdatera så himla mycket ...
men på begärnan kommer bettans low carb bröd recept här.

2 msk fiberhusk eller rågkross. välj själv.
2 tsk bakpulver
4 dl linfrön
6 ägg
4 dl riven ost
ugn 225 grader i 8 min
blanda alla torra ingred. ha sedan i resten.
rör om ordentligt. bred ut på en smörad plåt,
eller på bakplåtspapper. sen in i ugnen.
låt brödet svalna innan du skär i önskad strlk.
Går även att rosta. gotteligottgoottt....

Tack o hej för mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för receptet :-)



2011-05-01 @ 18:11:09
URL: http://sasseolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0