morgonstund.

har guld i mun.

sex på morgonen vaknar tant. bara för att jag intog sängläge 22.00 ... somna dock 00.00 ...
men jag gick och la mig tio så man kan ju fundera vad det blivit för pensionär av mig.
gick upp sex hjälpte familjen att göra sig redo att åka på jobb/dagis ...
sen somna jag om igen. ... gjorde min vanliga rutin när jag vaknar ... gå upp ...
vattna mina små blommisar ... sen gjorde jag två mackor med bettans supergoda bröd
som jag är helt frälst i ... det roliga är att ja tog två skivor, men de räcker nästan med
en för det är så mättande. mumma för magen det här.
förkylningen börjar släppa lite iallafall skönt.

nu ska jag ta en långprommis. sen ska jag fixa och trixa med lägenheten så det inte
är kaos när man kommer hem.

fick just en glädjande nyhet ... vilket betyder att den första glädjande nyheten
gynnar den andra nyheten. ah what the fuck. :)



mumms i magen : )

hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv ut receptet på brödet :-)



2011-04-28 @ 19:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0