Hemma igen och igen och igen....

Gårdagen var en trevlig dag.
gjorde mig iordning och åkte till valbo och umgicks med bettan och carro och
deras karlar, småshoppa lite och käka middag på ikea. trevligt.
lär tacka mina vänner som lagt upp så smickrande fina bilder på mig på sina
bloggar, fyfan ... eller ah, man kanske ska gilla läget och inse att det är
sådär man ser ut? hahah. fyfan alltså.

idag har jag sovit alltför länge, och shoppat lite jord och provat på mina
gröna fingrar och sått lite blommor och grönsaker, så vi får väl se hur
det går med det, om man lyckas eller inte.



Har även suttit och sitter nu på balkongen och njuter av det fina vädret.
känns ändå lite surt att jag inte ska jobba, men igår hade jag
extrem ryggvärk igen, kommer och går hela tiden ...
men ska iallafall iväg och jobba 2 dagar i slutet på passet i hopp om
att ryggen är bättre då, så vi får hålla tummarna.

en fråga ..... får man dricka ett glas vin när man är sjukskriven?
eller är det emot det moraliska att avstå helt från alkohol när man
har en sjukskrivning på papper? .... eller sticker de folk i ögonen.
Jag vet inte jag, men jag har inte druckit en droppe när jag varit hemma
så jag kände för att avnjuta ett kallt glas vitt på solen i balkongen
iallafall eftersom det är lördag.

spännande besked väntas även nästa vecka. håll tummarna kanske?
vi får se ...



vårchic? ah kanske ...

nu inväntar jag min kära karl som jobbat sen sex imorse,
så det ska slås på stort och lagas lite mat och ha lördagsmys.
så det är dax att sätta på ett kol tror jag. världens underbaraste
karl har jag. som säkert ni alla andra också har.¨
lyckligt lottade är vi alla :)



på återseende...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Fixa en vadå... hel design lr ?

2011-04-09 @ 17:54:28
URL: http://rocksan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0