Gråaste dagen någonsin.

Har inte pysslat med några som helst ansträngningar mina senaste dagar.
bara varit hemma och varit en riktig toffel. ; )
i fredags toka vi till det med tacos och igår bjöds det med kantarellrisotto, egenmarinerad
kotlett med stekt bacon. muuuumma :)
och idag eftersom det var den gråaste dagen ever så har vi suttit instängda i lägenheten
hela dagen, byggt koja, tittat på bumbibjörnarna.
bakat lite biskvier, fick sån lust att göra det när jag kika på sannas blogg, var så längesen
jag gjorde det .... sen så plocka jag fram min hushållsassistent och invigde den som
jag fick i julklapp och bakade ciabattabröd. kan lova att det blev riktigt gott,
men nästa gång får det bli ett nyttigare bröd :)



sjukt stolt över mig själv, provade lite olika former på dom, haha
så det blev som det blev, är ju inte perfektionist som carro ;) ....

nu blir det soffhäng sen sova :)

tjarrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0