and so on ...

hrm ... varit iväg på jobb.
kan tillägga att jag förlora biljarden också... kass man kan va då :D
sen fredagen bestod utav att stå ute på ranchen i trebo och slå
iväg lite golfbollar. skojjsigt som tusan var det..
hann även med en långprommis i högbos skogar på förmidagen.

lördagen var tjejmys med pattsan och paulina.
tacos, film och spel . lite vin på det också.
jag och pau gick ut en sväng på åttan. knökat. varmt.
vakna i ottan av att mitt hjärta ramla hem så vi låg
såklart vaken till åtta på morgonen och babbla om allt och inget.
så när ja somna åtta och vakna tio så var jag inte kaxig,
blev snabbpackning sen ramla jag iväg till vikingbussen.
där de blev nå miss med bokningssystemet ...
knökad buss, fick inte fälla ner ryggstödet så man kunde sova.
och en tjockis bredvid och försenad. men suck.
till min glädje var en kollega o vänta på rastplatsen och dom
hade satt in en extra buss som vi tog med massa lediga platser
och massa mer space. skönt.

väl framme, tjuren vid hornen och köra på .
sov som en klubbad gris första natten, vilket resultera
i elva timmars sömn.

och idag var det dax att pallra sig hem. stressa som en dåre
och nu är jag hemma.
men var mindre lycklig när ja skulle boka tågbiljett och sj;s nät låg
nere. så de va hundra pers i telefonkön och kundtjänsten.
så jag hoppade på tåget och tänkte chansa och betala på plats.
tur nog så råkade jag sova när konduktören kom så min resa
blev gratis. tackar vi sj för ;) tur i oturen kan man säga.

nu är jag hemma och har inhandlat lite mat och gjort maten
klar tills mitt hjärta kommer hem från jobbet. då blir de
mys alabama. ska bara hoppa in i duschen så man förvandlas
från jobbsnusk till en blomma. hahahahahah;D

men vi säger väl så för denna gång. tjillevipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0