Kort & gott...

Kärlek... Tänk att jag också skulle få uppleva något så fint på riktigt. Det var nog det mest otippade någonsin men jag säger som så, kärleken finns alltid närmare än vad man kan ana och ingen är väl lyckligare än jag för de. Har inte bloggat på länge, tid och motivationsbrist. I stora drag har jag jobbat som en dåre, bjudit med mamma till Rhodos, varit på en weekend till berlin en vinstresa med kollegor, var på guidemuchelin och flerstjärniga restauranger, en stor barmässa och häftiga barer, det var en stor upplevelse som inte går att beskriva med ord, det är väl det jag gjort som är nämnvärt, men det viktigaste är att jag träffat världens bästa kille, det tråkiga dock i samband med det var att min farfar gick, världens bästa, men jag vet att han har det bra och vi tänker på honom! ... Har tre datorer också men Ingen som riktigt funkar.. Därför orkar ja inte heller bloggar har dock bara dyra köp jag måste inkassera inom kort... Ny dator, extensions, körkort, bil och julklappar... Man börjar känna sug fattig av bara blotta tanken, hah! Puss

Kommentarer
Postat av: Bettan

Du är såå söt! Saknar dig redan här hemma! :)

2010-11-21 @ 08:36:18
Postat av: Carro

Är så glad för din skull, det är du värd!

Du får gärna skicka ditt kontonummer till mig så kan jag överföra pengar för parfymen så blir du mindre "fattig" ;P



PUSS

2010-11-26 @ 18:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0