wirrevarr...

Bankrajd på stan, först swedbank, sen nordea och avslutningsvis handelsbanken.
allting låter bra i mina öron, men med vissa jämförelser så är den ena bättre där,
och andre sämre där, men bättre på någonting annat, suck och stön? jo jag
tackar, ett totalt virrvarr i mitt huvud, som jag nämnt tidigare, orka bli vuxen?
Så frågan är hur man ska gå tillväga med allt detta, bolån, bolån, bolån. puh.
Nu är jag påläst åtminstone och vet vad skiten handlar om.

Så frågan återstår om jag ska hyra och köpa sen, eller om jag ska ingå
ett jättesmart avtal med ngn bank, eller vilken bank jag ska gå till,
allting beror ju som sagt på också . allting beror verkligen på. suck.

vägled mig någon?

i ren frustration köpte jag mig ett par skor för 199 kr . för det tyckte jag
att jag blev värd i detta totala kaos och mörker haha.

nu ska jag se vad mitt kylskåp har att erbjuda eftersom det är så dåligt
väder och jag har gjort klart alla mina viktiga ärenden som skjutits upp
så länge, så blir det filmmys med mig själv, det gillar jag!

Blev en långprommis desstuom, och solning och stadsärenden, ännu
fler klappar på axeln efter tandläkarbesök och passfixning. sjukt bra!

men det viktigaste återstår, vart fasen ska jag bo?

Ska däremot gå ner i förrådet och hämta upp en kartong och packa
ner alla mina vinterkläder för dom lär jag inte vilja glo på i sommar ändå..

Tack och hej, förvirrad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0