Schema ...

vakna 13.00 - trött oh yes ?
efter många om och men och äventyr hit och dit och tidigare
mornar, så fick jag sova ända till ett. tack för det, i mitt
substitu soffan . sängen var aaaalldeles för stor, kall, tom .
ah ni vet allt det där. hahaha

Dagen till ära består ut på en powerwalk eftersom jag syndat i ett
dygn nu, inte okej, inte okej alls. fy på mig säger jag bara.
Sen blir det till att intaga sig sol, ev solarium så man kommer
ikapp alla andra soldyrkare på denna planet.
sen måste jag färga håret, ska prova en ny färg, få se om det
blir bra eller inte, men jag hoppas det eftersom jag ska iväg
och jobba ikväll och har inte riktigt tid att färga om det igen. hah!

om jag hinner ska jag väl haka på mina vänners aktivitetskväll,
men grillat och lekar. Det är orättvist, jag missar som vanligt allt
roligt, suck ... och i sommar kommer jag fortstätta jobba helger,
men men ... man väljer ju det själv så!

Måste även tillägga att till min förvåning när jag kom hem igår
och skulle öppna kylskåpet så stod det på glänt och har stått
så nästan i ett och ett halv dygn ... suuuuuck?
så när jag kommer tillbaka efter min PW och solning så måste
jag kolla vad som överlevde värmen eller inte . smartass .

Nu, fånga dagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0