rastlöst.

efter regn, efter film, efter käk så spratt det i benen, så jag lura med
mig pattsan på en timmes kvällsprommis igår kväll, det var välbehövligt,
kunde dock inte somna för det, men när man väl gjorde det blev man
trakasserad från nio på morgonen till klockan elva då man blev tvungen att
gå upp, drock på mig linne och shorts och tog mig en tur till solariet, kan ju
lova att jag ser fram emot semestern nu när solen kikat fram ...
efter jag duschat och gjort allt klart, så blev de balkonghäng hos pattsan en
timme och nu är jag på väg till sthlm för nya äventyr, ska börja med att
möta upp en kompis och ta en långfika, trevligt trevligt, sen återstår det att se
hur det går med detta lilla äventyr ;) ...

tack för det säger jag bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0