Givande helg.

Givande helg, givande ledighet, det har hunnits med massa saker,
yrt mellan sthlm gävle ett par gånger, hunnit umgåtts med bästa
pattsan, promenader, shopping, fika, och även två dagars helg jobb.
och eftersom alla har premiärgrillat och festat så tog jag som förslag
till min kära familj att dom skulle komma in till gävle och hjälpa mig
köpa en cykel vilket jag också gjorde, jättenöjd är jag för det,
sen inhandling av matvaror på citygross, skaffa mig ett självscanningskort,
bara för att jag tycker det är så hinla roligt och gå och pipa på alla varor. haha
sen hem och laga iordning dom godaste grillspetten med en egengjord
marinad och majskolvar och grejer, inte alls dumt, plus lite kvalitetstid
därhemma. finemang!

Har även hunnit med ett besök i sandviken och sängt ett par öl
och hälsat på den kära familjen F . Kära återseenden, sånt gillas!



Check it out!

Nu kommer snart paulina och ska umgås med mig själv ska jag gräva mig
ner i soffan och njuta av att jag kan bara göra ingenting.
"Bara för att jag kan"
Fick även min biljett till West Coast Riot som låg hemma och vänta på mig,
såååå taggat! Dropkick och flogging. Exhalterad alabama!


Grillat är gott!

Har inte så mycket mer att förgylla min blogg med, mer än att imorgon
är det dax för städning och tvättning eftersom det nalkas jobb på tisdag.
Så då är det den stora fixardagen som vanligt.

På återkommande!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0