gårdag, nudag, alla dagar ...

igår, jawohl! ... när jag skulle cykla till jobbet så börja det såklart regna,
hurra för svensk sommar hahaha ... hann åtminstone njuta medans
den sken. rätt tråkig och lugn kväll, men tiden gick fort ändå ...
sen bestod min dag utav ytterligare spöregn, men jag bet ihop och
gick på en timmes promenad med pattsan, vi va så dygnsura så det
gick att krama vatten ur våra kläder, men vad gör de, skönt att gå en
sväng ändå, i samband med det tvätta jag också, jättebra, men den
sista pusselbiten saknades, jag städade nämligen aldrig, men de va
ju inte helt otippat när det gällde mig, hann dock rensa ur min gaderob,
se en film och trycka i mig kvällskäk. det som återstår nu är att stoppa
ner trynet i resväskan och packa ihop den med diverse nödvändigheter,
vilket det oftast inte heller blir utan det blir massa onödigt skrot också.

men men, ska ta mig en cirre sen ska det styras upp . vika tvätt bland
annat så kul  . or not.

imorgon drar man iväg på tio .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0